woensdag 13 mei 2015

Genieten van spulletjes in huis...

Soms heb je van die aankopen,  waar je niet snel spijt van krijgt. Zo dit leesplankje. Ooit een keer gekocht op een rommelmarkt. Leren lezen,  het onderwijs... Nog steeds een passie van mij!
 
 
Nog zo 'n leuke: Deze landkaart. Ik wilde graag wat meer kleur in huis (lees m'n blog van zwart-wit naar kleur) en kwam deze kaart tegen bij Ikea. Je kan met deze kleuren alle kanten op. Ik ging samen met m'n zus naar de winkel en dit was de laatste. Ik kreeg m mee voor € 1,50.



Een bloemetje is altijd leuk op tafel. Maar deze potjes zijn ook erg vrolijk,  als je even geen bloemetje hebt!
 
Deze loper kocht ik bij de Xenos. Er zitten ook een heleboel kleurtjes in. Past overal bij. En het leuke is...Ze hebben er ook servetten van.

 
Dit dienblad kreeg ik een keer van m'n tweelingzus. Er past precies een servet in. Dus altijd aan te passen aan het sfeertje in huis.

Deze fotolijst vind ik leuk. Bij de action hadden ze van dat gekleurde papier. Dat deed ik erin. Zo past het toch bij de andere kleurtjes in huis.



Deze kaarsen en kussens kocht ik voor de zomer. Doet me denken aan het strand,  die kleur,  zei m'n zoon. En dat was precies de bedoeling. Zin in de zomer!!!










Heb jij ook favoriete aankopen?  Loop jij ook wel eens zo door je huis?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je m'n blog hebt gelezen! Je reactie is van harte welkom!